::I'm being who I am::
Hello mello :D
*I'm Nurul Rashima. Bitter thirteen. Be nice here. Follow me if you wish :) *
Tagboard code here

Template : Aqies
Basecode : Ayien
Designer : Shima
Holidays? Wuuu*
Monday, November 19, 2012 | 1:18 AM | 0 comments

Hai // Assalamualaikum readers :D
Hahah sumpah aku rindu nak update blog bagai. cuba kira berapa bulan dah aku tinggal blog aku nih? well aku kira 8bulan. hahaha bukan apa, cuma malas nak update. So, today aku nak cerita pasal holidayy. Boring right? mcm hampeh. tak best langsung kay! :P

Okay now, nak story sikit psal skolah aku. AIZEK :D yeahhhhhh, best gila tahu tak? Dekat aizek aku banyak blajar banda baru. Dpt knal knalan bru, ilmu bru, and semua baru. Dulu mmg rasa tak best masa mula masuk dulu. hadoiy, dah knal rmai kawan, wah best gila dowh!

Hihi lepastu psal asrama. Aku duk bilik SA 2/1. haha wlaupun jauh dripd geng aku, tpi still best jugak lah. Kdang2 rasa nak marah sbb bilik kotor. Hihi. Btw ada senior dlm bilik tu. Baik semuanya even diorng marah sbb bising and so on. Tapi takpe lah, untuk kebaikan kitaorng. Kena hormat senior tau! XD hihi

And theeeeen, kelas? haha aku menetap di kelas 1 IBNU SINA 2 LISTEN EVERYONE, KELAS ALIRAN ARAB. hahahah wow wow shima duk kelas arab? betul ke tidak nii? hahah ye betul. Nasib baik aku ada geng dlm klas tu. Ada dira,tokmek,nabil,una,tikaah. hahah kdang2 aku bnci gila dowh duk dlm klas tu. Sbb? of koss budak laki. Menyampahhhhhhhh euuuuu :P haha aku pelik kdang2 diorng baik.

Now? haha of kosss GENG! hihi ni paling best. They were awesome, gojes, nice, smart, and everything! hahahah tak silap geng aku ada lapan org. Eh silap sembilan org. harhar #bodoh. okay abaikan. Back to story, diketuai olehh Tasha anak cikgu jabarr. hahah pengikut setiaa, Shima, Dira, Zana, Dibah, Izzah, Wanieyy, Tokmek. hihi opsss sorg lagi? haruslah Akmal :) Act, Akmal tak tinggal dkt ostel. So, dia jauhh >< *Sedih* okay nk tngok gmbar tak? Scrolll down heheh


                 *Last outingg, McD time! with Ronald hehe Cheese!


                   * Outing again. Enjoyyyyy !!

                                     
                * Studyyyyy dekat surau.Heh? Study lah sgt! :P


                * Ni time rayaaa ! #Shima tiada dlm gmbar XD


              * Kiri - Izzah Pokkee,  Tengah - AKU , Kanan - Zana :) #RAYA !


              * hahah Pokke again and Wanieyy Pojiey hehe #RAYA !


              *And she is my twinn !! hehe Nurul Ad-Diraini :) #RAYA !


             *Withh our senior yg ohsemm, sportingg ! :D


     
           * ohh rindunya T__T  u know what? Tasha sore eyes! haha and Dira

         
            * Annoying face hehe with Tashaaa. Bibir kita sexyyy merah lagi tuu. huhu #LastDay :(

           
           *Sbelah aku tuu Dibah. #LastDay :(


          *And here she is Akmal ! hehe #LastDay :(

Banyak tak gambar? haha banyak kan XD Hehehe seriouslyy rindu semuanyaaa. Kalau boleh, aku nak pegi sch stiap hari. Nak buat mcm mana? Dah cutiii. hmm ;3 rindu nk joget same2 dlm dorm, rindu nk jalan same2 masa outing, rindu nak gaduh dgn dira dlm klas, huhuk :( hadoiy, takpe. aku tunggu tahun depan okay. ohhhhhhh wait? Lupa. and aku rindu hakimmmm! hahah siapa dia? aku pun taktahu. haha lihat dibawah :P




HAHAHA dah tengok? He is Muhammad Hakim bin Mazlan. Aku jatuh hati dengannya. haha yess rindu sgt! hahah kalau boleh, sy nak jumpa awk setiap hari? Alhamdulillah saya dapat text dgn awk setiap hari. Hrap kita jumpa lagi ye? Hihi tunggu saya tahun depan okay :D Janji !


    And letak gmbar aku sekepingg tak salah kan? :P Muka aku bajet k. haha btw aku rindu nak pkai bju skolah. HUHU time to stop now, Byee, Assalamualaikum readers sekalian :)


Old things | New things